söndag 9 december 2012

the end is around the corner.

Ännu en vecka har nått sitt slut. Jag vet att jag säger det ofta men tiden går så innerligt fort här, lite för fort för min smak. Jag vill att tiden ska gå långsamt och att alla människor ska stanna här tills jag åker hem.. Jag har fäst mig vid så många människor i min lilla bubbla här i London. Jag älskar verkligen mitt liv här och min lilla bubbla, låt aldrig detta förstöras eller förändras, jag vill alltid gå i skolan här och aldrig behöva åka hem till alla måsten.. London och jag hör ihop och jag vill inte att vårt fina band ska brytas om en månad... En månad är allt jag har kvar här folks, min resa är på slutspurten nu och det gäller att göra det bästa av allt, mina sista fyra veckor ska bli underbara! I love you London! 

I love us! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar