tisdag 18 december 2012

I love you London, beyond everything.

Jag sitter i 'mitt' rum, här i Mitcham, det här rummet känns verkligen som mitt. Det kommer ta emot att lämna det här, jag trivs så himla bra, kanske lite för bra.. Idag börjar en ny skolvecka här i London, känns som om att väldigt många människor åker hem just denna vecka, vilket känns väldigt tråkigt, denna plats har blivit som ett hem och att 'familjemedlemmar' ska lämna känns helt fel - Dock är det en del av resan och upplevelsen. Mina tre månader i London har varit dom bästa någonsin och om ni någonsin får chansen att göra något såndant här så råder jag er att åka. Jag har mött så många fina människor, upplevt sjukt mycket roliga saker och gjort sådant jag aldrig trodde jag skulle göra, jag har växt som person och är uppriktigt ledsen över att jag bara har tre veckor kvar.

När jag lyssnar på blödig musik börjar jag alltid vandra in på sådana här funderingar, sitter och lyssnar på riktigt pop och inser vilka sjuka tre månader det har varit, jag är evigt tacksam över denna grymma upplevelse. Jag har kommit underfund med att London är mitt andra hem och att jag alltid kommer trivas här. Vi hör ihop.

Nu ska jag strax börja göra min i ordning för skolan, måste åka hemifrån runt 13.30, kanske lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar