söndag 30 december 2012

You were strong and I were not.

Musik är min flykt, och kommer alltid att vara. Musik är ett sätt för mig att bearbeta och samla mig. Jag älskar musik så enormt mycket, så mycket att det inte går att beskriva. Just nu lyssnar jag väldigt mycket på en snubbe vid namn James Arthur, han är vinnaren av brittiska X Factor. Hans röst är helt fantastisk och får mig att vilja stanna tid och rum, jag blir helt tagen av hans raspiga röst. Lyssna på honom om ni får tid, han är värd det.

Det är sju ynka dagar kvar i fina UK idag. Jag vet att jag är lite tjatig men jag tror inte ni förstår hur mycket jag älskar denna plats. Det är som ett andra hem. Jag kan London, jag har mina favoritställen och jag trivs innerligt bra. Jag vet min plats här i London och det är så mycket värt. Denna resa har gjort mig gott och jag är ledsen över att denna resa går mot sitt slut, jag är dock oerhört tacksam över att ha fått gjort denna resa med min bästa vän. Efter en sådan här 'prövning' - bo tillsammans i tre månader och vara så nära inpå varandra och att ha klarat av det och fortfarande vara bästa vänner om inte bättre visar att vår vänskap är väldigt stark. En sak som satt stora spår i mig är alla människor vi mött. Jag har träffat so otroligt fina människor och hittat vänner som jag verkligen värderar och tycker om. Jag har blivit berikad med kulturer, fått kunskap om andras tro och värderingar. Det är så mycket värt att lära sig om andra och deras sätt att se världen. Alla roliga stunder tillsammans med fantastiska människor, alla pubar jag besökt i London tillsammans med dom och alla galna timmar i skolan - Jag kommer lämna London med minnen som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån mig. Jag kommer minnas alla härifrån med glädje. Jag är så tacksam över att ha fått ta del av dessa personers liv under en tid i deras liv och förhoppningsvis gjorde jag ett gott intryck på dom. Denna upplevelsen slår det mesta jag varit med om i mitt liv. Tack för allt London, låt oss göra dom 7 sista dagarna till dom bästa. I love you!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar