måndag 17 december 2012

All the years that you've been gone

I bet you wanna know my last couple of days. Livet här är busy som tusan, men som ni alla förmodligen vet så ÄLSKAR jag busy!! Anyhow har haft lite i skolan, umgåtts med min nyfunna vän som jag gillar himla skarpt. Blivit en del pubhäng under veckan, ovanligt från min sida, men dock jävligt kul. Träffat massa härliga människor och våra lediga dagar, vår så kallade "helg" spenderades i London, vandra längst fina gator, museum besök, massor av mat och lite shopping på det. En perfekt helg enligt mig.

Kommande veckan känns också väldigt galen. F' lämnar, I'm so sad about that, så det är hennes vecka typ. Imorgon väntar musikgrejs efter skolan, kanske hinner med filmkvällen på det, på onsdag ska vi äta mexican food med J & folk, på torsdag är det något också, minns inte vad riktigt och fredag är det pubkväll. Vad veckan mer har att erbjuda får vi se, har dessutom skola på detta - det blir förhoppningsvis en bra vecka friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar