måndag 24 december 2012

Over again

23e december, dagen innan julafton i Sverige, men här i London är det dan före dan för julafton firas nämligen den 25e december här. Jag känner mig faktiskt ganska så 'cool', självklart skulle det vara mysigt att spendera morgondagen med familjen men istället ska jag och Y' till Runnymede och kolla in en affär eller två och sen ska jag nog vidare in till Oxford, så det är inte synd om mig. Jag kommer att fira tillsammans med min bästa vän och det är väldigt nice.

Annars så har det varit lite ledsamt denna helg, några tårar har fallit längs kinden min, massor av människor har lämnat här i London. Allt fler och fler åker hem och vi är kvar. Känns lite hårt att se hur folk du kommit nära lämnar för att åka tillbaks till sina hem och leva sina liv igen, och känslan att kanske aldrig träffas igen får mig att känna ledsamhet. Jag har mött så många fantastiska människor här i London och kommer att vara evigt tacksam.

xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar