tisdag 8 januari 2013

I'm gonna get you

I'm back in Sweden. Jag är tillbaks på svensk mark. Jag är glad över att vara hemma igen, att få träffa min familj är mycket värt för mig och om ynka sex dagar får jag träffa min fina pojkvän igen. Att vara tillbaks känns konstigt, annorlunda, jag blev så van vid livet i London och den stora staden. Jag trodde nästan inte att det skulle ta slut men så helt plötsligt kom verkligheten i kapp och jag befinner mig hemma igen. Mina tre månader i London är guld värt, jag kommer föralltid att minnas och bära med mig allt roligt som hände och framförallt alla fina människor jag mött.

Sverige är sig likt, dock känner jag mig annorlunda, motivationen inom mig är större och jag är här för att satsa, nu jävlar ska saker och ting ske, jag är full av motivation och mål. 2013 I'm all yours.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar