lördag 19 januari 2013

We're still close.

Jag har ännu inte riktigt skrivit om min resa till London, jag har inte gått in detaljerat och berättat för er om min upplevelse, vilket jag väldigt gärna vill och har tänkt att göra inom en snar framtid. Min resa till London var så massiv, det är mycket att smälta och jag har fortfarande svårt att förstå att jag är tillbaks i verkligheten, känns typ som om att jag är på en liten 'semester' och snart ska tillbaks till London. Jag tänker fortfarande i pund, jag säger sorry när jag stöter i någon och thank you om någon håller upp dörren för mig.. Jag har lite svårt att komma till rätta men å andra sidan är tre månader en lite längre tid, så snart är nog allt på plats igen, och så snart som möjligt ska jag skriva om denna underbara upplevelse jag fick vara med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar