måndag 21 januari 2013

Let's get this party started.

It's monday, a new kind of monday. Jag behöver göra något med mitt liv på riktigt nu. Jag behöver komma igång, bli motiverad och tänka i rätt riktning. Imorgon drar allvaret igång på riktigt med studier på uni, och jag har enbart två år kvar på mina studier, jag vill dessutom känna mig nöjd med mig själv och åstadkomma något - Därför känner jag att det är hög tid för en nystart. Träning, kost, studier.. I need this och 2013 är ett år då jag vill växa som person och ta tag i mig själv och vad är då bättre än att börja nu med träning, kost och studier? Jag vill vara fit till sommaren då jag ska ut och resa, jag vill känna mig frisk och snygg genom att äta rätt och jag vill klara av studierna och det gör jag med hjälp av att finna motivation och trigga mig själv. Let's do this.

Nu ska jag skutta iväg och träna, plus skriva upp vad jag ska göra, ska dessutom hålla mig borta från godis och ha en dag i veckan då jag får äta vad jag vill.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar