tisdag 10 april 2012

London is my city and you know it.

“By seeing London, I have seen as much of life as the world can show” Maybe not true, men London har öppnat mina ögon en aning. Jag har besökt en hel del storstäder och av alla dom jag besökt hittills är London min favoritstad. Jag tror London tar några besök innan du kan säga att du tycker om staden (eller stanna en längre tid). Staden är stor men ändå är människorna ganska så lugna och staden i övrigt. Pulsen är ganska så långsam när du ska ta dig från A till B, men trots det är det en cool stad som jag besökt fyra? gånger och som växer mer och mer varje gång. London är en stad jag verkligen fastnat för och det syns lite överallt runt omkring mig, i mitt hem, kläder, väskor och liknande - har 2 kuddar med motiv av england/london, en tavla med en telefonkiosk som motiv, den typiska londonsymbolen och lite diverse små saker. London, it's you and I.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar