onsdag 4 april 2012

Inne/ute listan

Har fått för mig att jag vill börja med Inne/Ute lista och då göra en sådan här lista once a month. So here we go;

INNELISTAN; (enligt mig)

Stora smycken - Jag älskar feta halsband, feta ringar, stor brillor. Jag tycker det är ascoolt, man känner sig lite snygg och bakom brillorna känner man sig lite anonym. I like it. Och ex; så kan man ha en simpel svart tröja och till det ha ett snyggt stort halsband. Tummen upp!

Personliga Iphoneskal - Jag tycker det är himla nice när ens iphone är så personlig som möjligt, och att piffa till Iphonen med ett lite coolt skal med något motiv som är personligt. Något som är typiskt du är himla coolt.



UTELISTAN;

Småstadskomplex - Man inbillar sig lite att ens stad är större än vad den är och beter sig knas. Plus att jag ogillar att alla känner alla. Jag vill vara anonym.

Kyla - Jag trodde våren var här, och plötsligt kommer snö och minusgrader, det sista jag vill ha. Jag vill ha vår, varma dagar och mysig sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar