tisdag 17 april 2012

Drömmen

Känns som om att jag ständigt drömmer mig bort, kanske lite för mycket just nu när skolan behöver min uppmärksamhet. Jag har en stor tenta, hemtenta som jag ska ta tag i, i helgen. Tänkte plöja minst tre frågor, det är mitt egna personliga mål. Annars så önskar jag att jag befunnit mig i LA i helgen som varit, stor musikfestival, jag hade nog mest viljat vara där på grund av alla kändisar som befann sig där och plus att få klä sig sommarsnyggt. Jag saknar sommaren något innerligt mycket, jag vill hem till sthlm, träffa alla vänner lite hela tiden och spendera tid tillsammans med min fina mormor. Min sommar i sthlm kommer bli toppen, jag känner det på mig. Ska ta vara på min sommar och förhoppningsvis allt jobb jag kommer få.

Hey, I'm a dreamer but I'm not the only one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar