fredag 6 april 2012

I don't know about you but I sure know about me

Musik är någon jag ofta skriver om i min blogg, för det betyder så innerligt mycket för mig. Jag älskar musik så in i bomben mycket, musik är det bästa som finns, det är ett 'språk' som alla kan förstå. Därför kan jag inte förstå hur vi kan döma varandras musiksmak. Musik kan många gånger ge oss en hint om hur en människa är. Musik är så intressant. Jag blir alldeles lyrisk av en bra låt, en bra artist eller ett grymt band. Jag älskar fina texter, en bra partylåt som kan få dig att vilja dansa hela natten eller en riktig power ballad som får dig att gråta och inte kunna sluta. Jag älskar vad musik gör med oss och jag älskar min oerhört breda musiksmak. Jag älskar allting ifrån, Justin Bieber till Train. Jag är kär i musiken och effekten den har på mig.

Fin musik just nu;
Runaway baby - Bruno Mars
Live my life - Far East Movement, JB & Redfoo
Love you like a love song - Selena Gomez
Drive by - Train (Jag dör av låten, äckligt bra)
Part of me - Katy Perry
Call me maybe - Carly Rae Jepsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar