måndag 23 april 2012

Det är så det är.

Jag sitter och lyssnar på spotify vid min killes dator, vanligtvis har jag min lilla spellista som flitigt går om och om igen, men just idag så lyssnar jag på topp-listan. Det visar sig att det finns helt galet mycket bra musik som gömmer sig där, som jag aldrig tidigare hört men fastnar för direkt. En låt vid namn We are young feat. Janelle Monáe av Fun - en helt galet bra låt som jag upptäckt idag. Jag borde verkligen inte blogga just nu, jag sitter nämligen med en hemtenta som visserligen ska vara inne 3e maj, men man ska icke underskatta en tenta och jag känner att jag vill få färdigt tentan så att jag sedan kan fokusera på annat, exempelvis nästa tenta.. Har tre tentor kvar, sen går mitt huvud på sommarlov, vill jag lova.

Mina tenta btw, som jag sitter med här och nu är ganska så stor. Varje fråga ska vara typ 1 och en halv sida. Jag är på första frågan och har skrivit ca 1/4 av vad som ska skrivas, känns bra... Men tänkte iallafall ta mig igenom en fråga idag. Ett steg närmare fråga 5 liksom... Aja. Ciao people! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar