tisdag 5 juli 2011

Uni

Jag är så himla nervös. Nästa torsdag ska man få besked om univesitet, om man kommit in eller inte. Jag vill verkligen veta. Jag är ju så himla inställd på att plugga och jag viöö verkligen! Jag känner att det är hög tid för sådant. Jag har haft ledig ett år och vill börja min utbildning, för jag vet vad jag vill bli. Frågan är bara om jag kommer in, mediakurser/program är alltid svåra att komma in på just för att dt är så många som vill in på den sortens linjer. Dock går jag in med tanken om att jag inte kommer komma in, tyvärr är jag sådan. Ställer hellre in mig på att det kommer gå åt helvete, rent ut sagt. Då kan man liksom inte bli besviken och kommer jag in så kommer jag bli glad. Hoppas på att åtta dagar ska gå fort. Anyways vågar inte prata om mina planer för mycket innan jag vet utgången kommer bli, jag hoppas få starta ett liv tillsammans med min kille till hösten. Gud så jag håller tummarna inför nästa vecka.

peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar