söndag 24 juli 2011

Love Me

Ibland blir jag alldeles lycklig och oftast av mysig musik. Musik kan göra så mycket för mig. Oftast så förknippar jag musik med lycka. Musik framkallar känslor som är fulla av lycka. Lyckan som fyller mig när en bra låt spelas kan fylla ett rum och lite till. Jag lever mig in i en värld som inte existerar när musik spelas. Jag är lyckan herself i skrivande stund. Jag lyssnar på Justin Biebers låt Love Me och det kanske är den bästa låten jag hört på länge. Jag påverkas nog lite utav att han är det största i modern tid, den största artisten sedan MJ. Det må vara stora ord ur en liten människa som mig... Men ta mig på orden för jag tror att den killen är moderns tid Michael Jackson.

Jag såg ju filmen om JB härom veckan och efter det infinner sig en respekt för killen jag inte trodde jag hade. Killen sitter på en talang. Är jag dum som jämnför det med Beatles hysterin? Se filmen guys!

Annars så jobbar jag mest, jobbar och står i. Om två veckor väntar Pride med min bästa vän. Då väntar bra musik och härliga kvällar. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar