fredag 1 juli 2011

eeeh Iphone?

Gud, jag är sådan shoppaholic. Jag borde ge mig. Men ack, när man tjänar pengar och har så att man kan spara varje månad, betala det man måste och roa sig, men ändå har en slant kvar... Det finns för mycket fina grejor som bara finns där utan att bli köpta. jag får craving, jag behöööver. Det förmodligen bästa köpet på himla länge är helt klart min fina vita iphone. Den har allt och lite till. Känns nästan inte som en telefon, man blir typ lite paff när den ringer... (a) Köpte dessutom en himlans fin skinnjacka häromdagen, igår närmare bestämt, det var 70 % rea på skiten, himla bra fynd. Den hade kostat stora pengar innan, faktiskt.

Tanken är dock att jag ska trappa ner på det där mysiga shoppingbehovet som jag sitter på. Det är nämligen inte långt kvar till jag (&killen) ska flytta hemifrån och då kan pengar icke slösas så som jag gör. Det är inte vidare bra. PLUS att allt ska få plats i lägenheten vi flyttar till.. Det är redan illa så som det är, jag kommer behöva STOR garderob. Min pojke kommer älska mig när han ser alla skor,väskor och kläder som ska med oss... Nervös tjej over here.

Nu ska vi till Kista och se X-men och var det någon som sa shopping?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar