tisdag 12 juli 2011

Ge mitt ett lyckobesked.

tisdag it is. Jag ska jobba, känner mig himla otaggad. Långa dagar, ingenting som händer, speciellt nu på sommaren. Vi får inte ens in några nyheter. Plus att kunderna inte ramlar in som dom borde nu på sommaren. Sååå som sagt det blir lite långdraget på jobbet.

Plus att jag vill ha torsdag, så att svaren från uni kan komma. Jag orkar liksom inte vänta mer. Jag vill ha ett svar och jag hoppas av hela mitt hjärta att det går min väg. Jag vill så enormt mycket.

Annars så jobbar jag stägning igår, idag och imorgon. Ledig torsdag och då ska jag se Harry Potter, sen på fredag stänger jag igen, på lördag är jag ledig och då ska jag träffa Y' på dagen och på kvällen ska jag, killen och två vänner bowla och äta gott i Kista. Så lördag blir en rolig dag. Sen fortsätter vi jobba massor igen. Jag hoppas verkligen att den här veckan går min väg, speciellt på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar