torsdag 28 juli 2011

Let it Rain over me.

Jag känner en växande rastlöshet inom mig. Det blir inte bättre av att jag lyssnar på Pitbull och Marc Anthonys "Rain on me". Den känns så sjukt Pride. Hela låten bara skriker ut priidddeeeeee. Inte bara festivalen pride, utan ordet pride. Aaah, jag är så taggad på Schlager kväll nästa vecka, det ska bli så kung. Jag har typ redan planerat klädsel till mig själv under onsdagen, torsdagen och lördagen (a). Typiskt mig. He he.

Annars så har denna vecka varit ganska så nice. Har unnat mig lite häng med trevliga människor. I måndags var det STOR rea på Flash, så full rulle på jobbet. På Tisdagen var det jobb, killen och runt tio drog jag iväg på en fest som en vän till mig hade. Himla trevligt att träffa massa old vänner. I onsdags så var det min lediga dag och jag träffade två vänner från min gymnasieskola, så trevligt. Åh, saknar gymnasiet. Och idag var det jobb igen, dock lunchade jag med en fin vän till mig som dessutom kom med en liten tablettask till mig på jobbet. Så söt.

Annars så är jag himla hypad på musik. Gud jag är som besatt av Rain over me med Pitbull och Marc Anthony. Lyssna, ni kommer älska den!

Ps; Jag älskar min kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar