måndag 11 juli 2011

traveling

Jag får aldrig nog av att resa.. och jag funderar på om man ska boka en resa i vinter eller till nästa sommar? Om jag bokar till nästa sommar sä har man något att se framemot. Jag och killen har pratat om Thailand. Jag älskar det ställe. Jag tröttnar aldrig. aldrig. Resa är livet. Jag tror jag skulle må dåligt om jag inte fick resa och se världen.

Grekland x 2 - Korfu & Zakynthos. Malaysia KL, en stad som har allt till sena tider. Singapore är speciellt, men coolt att ha sett. Thailand älskar jag speciellt phuket och sen självklart bangkok. Jag har ju besökt Mallis också, med mamma och den sidan. Italien var mäktigt, speciellt att jag fick se sådant som man inte ser om man åker på en vanlig semester. I italien besökte jag Imperia, Turin och Genova. Sen en liten sväng i fankrike Nice. och åh jag får inte glömma London, fina underbara LDN.


Jaaag vill resa :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar