måndag 4 juli 2011

ett annat ställe

Ååååh, jag vet att jag just var utomlands, men ack vad jag vill åka bort igen. Mycket vill ha mer. Det var så mysigt att vara med killen i två veckor. Massor av mys, upptäcksfärd, värme, bad och gemenskap. Vi passar så bra ihop. Jag vill besöka varenda vrå med den killen. Något som är så himla gulligt (förlåt A' för ordet gulligt, men det är precis vad det är!) är att han uppmuntrar mig att shoppa och har jag tio kronor kvar på kortet så säger han "köp, du passar jättebra i den".Plus att när jag berättar för honom att jag köpte ett plagg i förra veckan , för att jag inte vågat säga något, så får jag till svars duktiga dig. Jag som väntat mig en uppläxning. Icke!!! Han är världens bästa. Och om bara några ynka minuter har vi varit tillsammans i ett år och sex månader. Jag är en lycklig tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar