måndag 18 juli 2011

Början

Måndag har flugit förbi men inte utan att jag hunnit göra lite nytta. Fick sova till runt elva, himla skönt, dock vaknade jag förkyld. Himla ohärligt. Jag nyser och snorar. Anyways på en ledig dag har man måsten, trots ledighet menar jag. Jag har fixat en lägenhet åt mig och killen i Örebro Län. Inflyttningsdatum den 31 augusti, dock åker vi upp och bor hos min faster några dagar. Augusti blir en stressig månad för oss båda, killen och mig. Dock ska det bli så himla kul. Sååå idag har jag fixat så att den blir våran, kontrakt skrivs i mitten på augusti. Och shopping på Ikea blir sista augusti. Jag är nöjd, köpte dessutom en dammsugare idag, av en slump blev det en rosa, mörk rosa. Snygg och användbar, det viktigaste. Annars sååå besökte jag min mormor idag, kusinen var där också. Trevligt trevligt!

Btw; Om min pojkvän läser detta; Jag älskar dig, du är den finaste, ärligaste människan jag känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar