tisdag 30 april 2013

Shine

Det är maj imorgon och hela jag är slut. Slut som i att motivationen är låg. Allt jag vill är att ha sommar, sena kvällar och en jävla massa kul. Så mycket för att vara vuxen och ta ansvar men jag vill ut, jag vill umgås med mina vänner i sthlm, jag vill njuta av livet- Samtidigt som jag innerst inne vill studera och bli färdig med allt som har med studier och skola att göra.

Min plan är att studera färdigt nu, visa framfötterna, för jag kan bara jag vill. Sommaren får gå till att pröva vingarna och njuta av att få vara fri. Om ett år och ca 6 månader kan jag vara färdig med mina studier om jag vill och det är i den riktningen jag går mot. I need this! Dock så blir motivationen lägre när sommaren och våren börjar leta sig fram. Jag vill bara ha kul tillsammans med fina vänner och njuta av vad som kallas livet - men jag antar att jag får ta det lite åt gången. Hoppas kunna resa en tripp till London i höst, vore underbart att få återse favoritplatser och träffa fina människor igen, kanske få fly lite från verkligheten igen... Who knows... 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar