torsdag 25 april 2013

If you're alright.

A lot have happened. Var ett litet tag sedan jag skrev sist. Dagarna bara flyger iväg, hinner inte riktigt med. Sen sist jag skrev har jag hunnit se Justin Bieber Live i Globen. Det var en upplevelse i sig som jag tänkte att jag skulle skriva om i helgen eller så, livet är lite busy just nu. Mycket som sker samtidigt och jag försöker få allting att gå ihop vilket är lite klurigt.

Hur som helst, idag kommer P&P hit pga jag föreläser på MUF's aktivitetskväll idag, jag föreläser om homosexualitet och min uppväxt som regnbågsbarn. Det ska bli kul och jag är lagom nervös. Annars så har jag tenta imorgon & mamma&K' som kommer och hälsar på, på lördag och imorgon ska jag även spela tennis och träffa P&P igen. Full rulle men jag antar att det är så det ska vara!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar