torsdag 11 april 2013

I love everything about you.

'All we had is gone now...'  Jag tror att jag är smått besatt av London, ända sedan jag kom hem är London i mina tankar, varje dag kommer jag på att jag saknar London och att jag vill dit mest hela tiden. Jag gjorde så mycket där som var utanför min comfort zone så att säga, jag växte så innerligt som person och bäst av allt så mötte jag en drös med nya människor som jag alltid kommer att minnas. 

Jag börjar le när jag tänker på hur oroliga vi var första dagen på väg till skolan, vi satt på vägen in på tunnelbanan och ojade oss, dock visade det sig att vi oroade oss i onödan. Vi trivdes på fem minuter, vi hittade folk att prata med på en sekund och vi blev genast vän med en som jobbade på skolan, vi kände oss trygga fort. 

En annan gång när vi försökte undvika en viss person och för att jag trodde han var sur på mig och så kommer han och dyker upp från ingenstans bakom min rygg och ba "Hej Kim" 

Ett annat minne som jag nog alltid kommer älska är vår julafton, den 24e december. Den mest udda julen jag någonsin haft dock en av dom bästa. Vi befann oss på Old Bond Street bland alla dyra märken, där jag gav mig själv en väska i julklapp och som avslut på vår lilla dag åt vi mat på en sushi restaurang, så himla roligt och kul. Vi spenderade vår julafton med en heldag inne i centrala London tillsammans med varandra. Jag har firat jul med min bästa vän vilket inte alla kan säga. En värd dag. 

Alla minnen ifrån London är så perfekta. Så värda att minnas, så fina att tänk på lite då och då. Jag hade en så underbar tid med så mycket underbara människor att jag skulle göra allt få att komma tillbaks och göra allt igen. London är mitt andra hem, jag bara vet att jag kommer komma tillbaks dit och bo under en längre tid. Jag hoppas dessutom att jag kommer få träffa vissa människor igen, time will tell. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar