söndag 14 april 2013

I love sthlm and bags.

Jag älskar helger, det är lite som hold, ett break från allt och slappna av lite. Det är dessutom vad jag har gjort i helgen. Jag & A' åkte till sthlm, hem med andra ord och träffade P&P i och med att dom kom hem från KL, malaysia. Vi åt god mat, pratade, fick presenter, skrattade och bara njöt i lite mer än ett dygn. Min familj är så härlig att vara runt tycker jag. Ska bli så härligt att vara hemma en hel sommar, njuta av att vara runt min P&P och att få vara i Stockholm är sjukt värt, i och med hur mycket Sthlm betyder för mig. Kände mig dessutom galet bortskämd när dom kom hem, fick massor av presenter - En Justin Bieber parfym som jag älskat sen day one, fyra väskor från Victoria Secret, Jimmy Choo och två från Charles and Keith, dessutom fick jag två par converse. Happy me, otroligt tacksam bör tilläggas, P&P känner mig så bra och vet precis min smak, vilket är så himla great.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar