torsdag 10 maj 2012

We are two

Sitter i sängen, ska alldeles strax sova, imorgon väntar en tripp till Stockholm. Ska bli trevligt att träffa familjen, mamma, syster, mormor, K' - mysigt värre. Hinner nog träffa min underbara papi också en snabbis. Anyhow så har idag bestått av att skriva en tenta, umgåtts med pojkvän och haft det allmänt lugn hemma. Sådana dagar som också behövs. Har även velat fram och tillbaks med mitt val av kläder tills imorgon, typiskt mig, hur svårt kan det vara?!

Annars så är jag himla sugen på sommar och sol, jag vet att jag tjatar men efter två dagar med näst intill konstant regn känns sol och värme långt långt borta. Och på tal om ingenting; Har ett par jeans som är min nya kärlek, köpte dom på BikBok tidigare i år, dom sitter perfekt och färgen är så himla snygg. Kaaanske kan visa upp dom under helgen.

Bye! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar