måndag 7 maj 2012

baby

Den är en bloggig dag idag, jag är på sådant trevligt humör. Det är så skönt att skriva även om det som skrivs inte är av större vikt. Sitter faktiskt vid min pojkväns dator (ssshh, don't tell).. Den är så mysig tycker jag, precis vid ett fönster, så, så fort du får skrivtorka kan du titta ut genom fönstret och se hur barn springer runt på skolgården eller hur stilla det är på kyrkogården. Mysiga konstraster. Hur som helst så sitter jag här och lyssnar på musik och tänker på hur otroligt hungrig jag är, men inte orkar bege mig till köket som ligger si sådär fem steg bort.. Är ändå dags för middag snart, kan lika gärna vänta känner jag. Sååå sitter och lyssnar på musik, den här låten Ai Se Eu Te Pego som lär vara årets plåga, inte bara sommar utan årets. En spansk låt som fastnar i huvudet efter typ en lyssning.. Så back to music! 


(ps. ogillar tröga människor idag eller alltid..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar