söndag 6 maj 2012

I like you alot.

När jag tänker på att jag ska spendera hela min sommar i Stockholm blir jag alldeles lycklig. Stockholm är min stad, I can feel it. Jag trivs så otroligt bra när jag känner mig sådär härligt anonym. Anonymitet är så innerligt viktigt för mig. Jag vill kunna gå ut med hunden i mjukisbyxor utan att stöta på någon jag känner eller att någon tittar på mig. Det är en frihets känsla. Att spendera sommaren i Sthlm känns så givet - alla saker som man måste göra på sommaren finns i min hemstad. Vad vore en sommar utan Skansen, Allsång, Grönan, Slussen, uteserveringarna, Väsby by night, kvällspromenader i bollstanäs, bada i norrviken, långpromenader med wille, sommarkvällar hos morbror och moster. Åh, vad det ska bli mysigt att befinna mig hemma nästa hela sommaren, jag ska ta vara på sommaren som tusan. Mina vänner ska hinna tröttna på mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar