onsdag 9 maj 2012

I love the world.

Örebro bjuder på regn.. Jag vill ha sommar och sol. Sommaren är runt hörnet och solen hoppas jag kommer vilken dag som helst. Jag brukar alltid åka utomlands på sommaren, många vill stanna hemma i Sverige under sommaren för att det är varmt här och för att svensk sommar är något utöver det vanliga.. Eller vad det nu är. Jag tycker snarare att sommaren ska spenderas i ett land långt bort från Sverige och när du väl kommer hem vid sommarens slut har du massor av rolig upplevelser att berätta om för vännerna. Det är så min sommar brukar se ut. När jag har det som bäst åker jag utomlands två gånger per sommar. Först en gång med mamma & K', sen är jag borta hela augusti i Asien med pappa&p' - Jag gillar att åka iväg en månad och inte uppdateras om nyheter som händer i Sverige, inte ha en aning om vad som sker hemma. Jag känner mig ganska lätt 'hemma' på resande fot. Jag älskar nya upplevelser, nya platser, nya hotell och nya människor. Det finns inget bättre. I år dock, stannar jag hemma i Sverige och gör det bästa möjliga av sommaren. Tror det kommer bli en super bra sommar. Jag kommer tillbaks till Väsby från att ha bott från Väsby under antal månader. Min sommar kommer bli grym och nästa sommar då j'vlar är det jag som åker utomlands igen!

When I travel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar