lördag 19 maj 2012

Life is here

Det har varit himla härligt väder idag. Sol och väldigt varmt. Gick en promenad med musik i öronen och solbrillor, så himla mysigt och värt. Ska göra likadant imorgon hur vädret än är, härligt att gå ut och gå. Anyhow, har lite ångest i kroppen. Mycket i skolan, har en hel del som snurrar i mitt huvud och kan inte låta blir att undra om livet någonsin är helt smooth? Det är alltid någonting man måste göra, alltid något man tänker på och eller känner sig tvungen till - Jag känner så iallafall och undrar om man någonsin känner sig heeelt lugn? Jag tvivlar! Ska hur som helst kämpa gärnet i veckan, göra en tenta den 28e och sedan en till den 1a och jag hoppas INNERLIGT att jag klarat hemtentan jag gjorde för någon veckan sedan. Jag ber till högre makter (för första gången i mitt liv, haha). Såååå imorgon ska bestå av plugg och plugg. Wish me luck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar