tisdag 15 maj 2012

Åh, du fina sommar

Jag blir så äckligt taggad när jag tänker på sommaren. Jag vill inget hellre än att klara av skolan och börja tänka på hur otroligt mycket jag ska rocka sommaren. Det ska bli helt underbart att spendera typ TVÅ månader i Väsby tillsammans med familj, vänner, jobbet. Åh, allt är rena drömmen. Har en del saker som bara SKA ske i sommar. Min sommar är som gjord. Ska hinna spendera massor av tid med nära och kära och njuta, jag ska verkligen njuta till fullo. Plus att jag ska jobba på mitt fina jobb i Väsby hos bästa jobbarkompisarna. Först nu är det slutspurten i skolan och jag har lite rest grejor, (två saker :/) 

Sommaren 2012; 
Väsby all summer.
Kolmården
Rixfm
Födelsedag
Gbg 
Skansen
Grönan
Jobb
Grillkväll(ar)
Sthlm by night
och ååååh så mycket mer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar