lördag 17 september 2011

tentish

Jag sitter i lägenheten någonstans ute på landet. Jag hade min första tenta igår och det kändes bra, just nu iallafall. Jag får veta resultatet någon gång på måndag om jag har tur. Attans så jag längtar, tror jag klarat den. Sen om jag känner rätt är något helt annat. Håll tummarna för min skull. Jag vill verkligen klara min absolut första tenta.

Anyhow jag har varit himla trött under veckan som varit så i natt tog jag igen allt och sov i elva och en halv timme. Himlans skönt, hoppas kunna sova lika underbart gott i natt igen. hehe. Btw; igår var det marknad i Lindesberg, som jag tillsammans med killen gick en stund på, sen även kusinen en stund.

Imorgon söndag tänkte jag ta tag i pluggandet och allvaret igen. Här ska det inte slappas allt för länge tyvärr. Nu ska jag glo på tv en stund, sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar