onsdag 28 september 2011

Svart liten soffa.

Jag sitter i vår svarta fina soffa, med en väldigt färgglad filt runt omkring mig. Den är faktiskt ganska fin och varm för all del. Så jag skulle vilja påstå att jag trivs här, jag har dessutom mac;en i mitt knä. Livet är bra sweet för studen. Ibland måste man uppskatta dom små stunderna i livet. Typ som nu, jag har klarat av ännu en dag i livet, jag har fått lite gjort och jag har en stund för mig själv, då jag kan välja att göra precis så som jag vill. Lyxigt tycker jag!

Annars så har idag varit en helt okej dag. En lektion på ca två timmar och sen en liten trevlig pratstund på en timme sisådär. Sedan begav jag och K' oss till Marieberg, där vi åt lunch och fikade, plus att jag hittade vinterskorna/höstskorna, present åt mami och en upplåstbar madrass, alltså en sådan där som man sover på. Mina kära vänner kommer ju på besök i helgen och jag tänkte faktiskt låta som sova någolunda skönt, bättre än vårt hårda (fula) golv. I'll tell ya.

Jag har liksom en ganska så trevlig helg att se framemot. Jag blir glad bara jag tänker på den! På fredag kommer mina två vänner och det gör mig så lycklig. Dom ska vara här hela helgen och umgås med mig, och bara mig. hehe. Min papi, P' och syster kommer även på besök på fredagkväll och stannar till lördag eftermiddag. Under lördagen ska vi även på årets biggest thing i Örebro Län. Nämligen en marknad. Som jag älskar. He he.

Och på söndagen mina vänner, kommer mamma, mormor och Ke'. Ojsan vilken helg. Men bäst av allt är nog att mina fina vänner kommer och besöker mig i lilla pruttiga Frövi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar