tisdag 20 september 2011

Myspys lägenhet.

Jag sitter i vår asskick snygga lya. Jag är så nöjd att jag bara vill sitta här i soffan i all evighet och blicka ut över rummet. Det känns så fint, så fräscht och så eget. Det är vår touch, vår inspiration, vilket känns så himla mysigt. Jag trivs! Och det är himla bra. hihi.

Idag hade jag lektion i politics and society, vilket var great, för jag hängde med och fattade vad vi pratade om. Det var till och med så att jag hade frågor att ställa vid lektionens slut. Nöjd tjej. Imorgon väntar lektion i Language Structure, vilket är mindre roligt. Det blir till och lida igenom två timmar. Två långa timmar. Förhoppningsvis kanske det blir roligare, i och med att man kanske fattar någonting med tiden... Anyways. Nu ska jag spela lite wordfeud med killen. Tycker det är så himla skojsigt och ännu bättre när man spelar med killen som svarar med en gång.

Så so long dudes. Ses och hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar