torsdag 1 september 2011

En glad tjej.

Evigheters evigheter sedan jag skrev två inlägg på en dag. Det händer bara inte theese days. Hur som helst. Saker och ting känns ganska bra, iallafall just denna sekund. Jag bara längtar tills imorgon. För idag har varit en toppen dag och jag känner på mig att morgondagen kommer bli minst lika bra. För om jag har tur har jag en nästan färdig lägenhet imorgonkväll. Vi var i lägenheten några timmar idag, typ runt fyra. Och vet ni vad? Jag har redan fått det himla snyggt, vårt kök är så snyggt, trots att det är litet. Plus att vi har inrett vårt badrum jättefint. Åh, det ska bli så roligt att fortsätta med uppackning imorgon. Hann börja med att få upp kläderna så det är vad jag ska fortsätta med imorgon. Någon gång under dagen kommer också en levarans från Ikea med massor av fina behövliga saker. Så som Soffa, säng, köksbord m.m Med andra ord; I'm a Happy girl. He he

Och inom en snar framtid lägger jag upp bilder. I know you'll like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar