fredag 30 september 2011

Favorite Girls

Jag sitter i soffan som alltid när jag sitter vid min mac. Jag har längtat så länge efter denna helg. Det ska bli så underbart kul att få spendera en helg med dom två människorna i världen som mina bästa roligaste vänner. Vi har alltid så enormt roligt ihop. Vi är inte super lika varandra men ändå så sluts våra vägar på något vis. Vi är lika lite här och där. Och på vissa områden är vi helt motsatta. Det är lite det jag gillar med dom också.

Anyhow. Jag skäms inte för att jag sitter här med Bieber musik strömandes ur högtalarna. Hans musik är sådan där som tilltalar. Riktig pop. Ren skär pop. Annars så ska jag innan mina två solstrålar dyker upp städa badrummet, vilket jag tänkte ta itag i väldigt snart. Det är skönt att ha städat när alla kommer. Sen får det bli som det blir under helgens gång. Jag tänkte också att jag skulle hinna duscha. Håret iallafall. Jag har dessutom tvättid idag. Dock tror jag inte att jag tänker börja tvätta förän runt två. Fast att min tvättid börjar om sju minuter. Jag tycker nämligen att det är läskigt att vara där nere själv. Får se hur jag gör. Anyways.

Nuuu ska jag fixa lite, papi och dom kommer ju ikväll också. Fy tusan vilken bra dag. I like!!

Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar