söndag 1 maj 2011

Världen

Gårdagen bjöd på Valborg. En ganska så flummig högtid. Om man nu ens kan kalla det högtid. Jag tycker mest det känns som en dag då tonåringar/ungdomar får chansen eller rättare sagt tar sig chansen att dricka mängder av alkohol. Det gjorde dock inte jag. Jag befann mig hos Moster och Morbror tillsammans med mängder av folk, däribland mitt fina A' och lillasyster. Det resulterade i en trevlig kväll. Elden från brasan gjorde mig lite små hes, men det är inte hela världen. Igår och idag och även imorgon har det varit jobb och ska bli.

Och om 17 fina dagar väntar mitt London tillsammans med min kärlek. Resten av idag är det slapp framför dator och tv, tills dess att det är mat vid fem, halv sex ikväll. Sen ska jag bege mig till killen för mys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar