lördag 7 maj 2011

grillning

Soliga fina Väsby. Jag blir så lycklig när solen kikar fram. Idag har jag hängt hos morbror och moster tillsammans med killen. Snacka om heldag. Först lunch, köttfärssås med sphagetti. Sen verandahäng, sen gott grillat till middag med feta och bea. Mmmm. Efter antal timmar i solen ska killen och jag vidare yttligare, men nu till hans vän som idag fyller 20. Det blir grillat igen. Myspys. Meeen det blir inte till att stanna länge, min hals är som den är. Ska ta det lite lungt några dagar, vill va 110 % i LDN.

Anyhow, har hunnit med att feeesta eller rättare sagt studentskiva i torsdags. Det var efter det min hals började värka. Meen har haft två lediga dagar. Imorgon är det allvar igen. Puss&hej. Nu ska jag sminka mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar