tisdag 31 maj 2011

Jag står fortfarande

På väg till killen tidigare idag lyssnade jag på musik i min kära Ipod. Och jag lyssnade inte på vilken låt som helst, nämligen I'm still standing med Sir Elton John. Den låter får mig att bli så lycklig. Jag vill bara dansa med, sjunga med, skratta och le. Melodin är så medryckande. I just love it.

Annars så händer det inte så mycket i mitt liv. Igår jobb, idag ledig, imorgon jobb, min Iphone kommer och min storasyster med två barn kommer och hälsar på. På torsdag ska jag bege mig in till stan och träffa Y'&C', samma dag kommer faster med hennes kille och en kusin. Plus att Alexander är ledig. På fredag är jag ledig och på kvällen tror jag att bio väntar. En ganska så lugn vecka. Nästa däremot väntar studentfirande i Linde och lilla jag fyller 20. Jag måste även växla pengar. Vi åker ju till fina grekland snart <3.

Anyways, tråkigt inlägg. Men ibland behövs sånt också. Nu ska jag titta på 90210.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar