torsdag 12 maj 2011

hihihih. Arlanda in my heart.

Fack my life. Eller nää, jag har det ganska bra. Riktigt bra. Är ledig två dagar och frågan är vad gör man då? Jag har hittills idag städat lägenheten, tagit det lite lugnt, ätit och nu sitter jag och steker framför datorn. Plus att musik spelas från min Ipad. Just nu är det Judas med Gaga, Gosh I love that song.

Anyhow jag är lite som en förväntansfull unge som är på väg att spricka. Gud som jag vill att det ska bli onsdag idag. Jag vill kliva upp tidigt på Onsdagmorgon, känna mig sådär trött i ögonen men ändå vara så förväntansfull att det inte spelar någon som helst roll. Jag vill få känna mig lite små nervös. Är passet med? Har jag packat ner plattången? Den där känslan lär ju vara den härligaste. Och på vägen ut till Arlanda. Arlanda för mig är lite som en fristad. Det är en passage för att nå utlandet. När man befinner sig på Arlanda vet man att ett annat land väntar. Jag bara älskar den känslan. Om sex dagar beger jag mig till fina London i tre förhoppningsvis långa dagar. Jag ska hinna med Camden (SÅKLART, hallå), shoppning, starbucks, musikal, Westminister, vandra runt i Paddington. Åhh, jag älskar (mitt) London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar