måndag 2 maj 2011

Lyckligast i stan

Jag vill beskriva mig som en människa som ständigt väntar på något. Jag är alltid väntandes. Jag lever för dom stunder i mitt liv som sticker ut. Jag lever för att få se världen.Varje gång jag tänker på en kommande utlandsresa eller ett par skor som jag ska införskaffa i ett land i fjärran blir jag lycklig. Jag är en rastlös själ som ständigt vill till bredare breddgrad. Jag kan inte riktigt förstå att jag i yttligare tre år ska plugga och sitta fast vid skolbänken. Så fort dom tre åren är över ska det resas och upptäcka världen yttligare. En sak som är satt i sten från min sida är att jag vill besöka USA med min bästa vän.

Åh, jag blir så lyrisk av tanken på att befinna sig i ett annat land än Sverige. Det är nästan lite ofattbart att jag inte besökt Asien sen 2009, tror ja det är. Jag vill vill vill. Ta mig härifrån. Om fina sexton dagar är det jag som är kung, jag ska vandra runt på Londons fina gator. Och äta mysig frukost på mitt favvo ställe i Paddington. Jag ska shoppa en fin plånka från något noce märke och jag ska bara vara jättelycklig tillsammans med min kille. Life is sweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar