fredag 10 januari 2014

Why can't I be great!

Fredagskväll och fram tills nu har jag suttit med min hemtenta. Min tenta ska in nästa fredag men i och med att jag måste plugga till en annan tenta parallellt så ska jag försöka bli av med denna tenta innan helgens slut och äntligen har jag i stort sätt bara en fråga kvar som jag hoppas kunna vara helt klar med på söndag någon gång för att resten av veckan plugga till min lingvistik tenta. Fun times!

Dock önskar jag att jag kunde göra saker och ting dagen då jag fick dom så att jag inte skulla sista sista veckan i ren panik och känna mig innerligt dålig på grund av sugigt upplägg och stress. I'm not very great sometimes.. Det hela blir inte heller bättre av att jag sitter och lyssnar på Asking Alexandria.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar