onsdag 29 januari 2014

Sun and snow.

Jag har laddat upp med vårplagg under dom senaste två veckorna då butikerna långsamt har börjat fyllas med härliga färggranna kläder. Genast börjar jag längta något enormt efter vår och värme, och en sol som kikar fram längre än en timme. Samtidigt som jag har fyllt på med vårplagg ifrågasätter jag när jag kan börja använda dessa, det känns lite väl tidigt att börja bära ljusrosa och blommigt ännu. Min längtan efter vår är verkligen stor då jag är trött på mörka dagar och kalla promenader, jag vill få njuta lite av värme. Dock tror jag inte att våren och lite värme befinner sig allt för långt bort, i helgen går det över till februari, så jag ser ljuset så att säga..

Imorgon väntar studier mellan 10 - 14.30, efter det är det paneldebatt på Uni om piratkopiering och upphovsrätt, vilket ska bli intressant. På fredag är det plugg hela dagen lång och på lördagen smäller det. Jag är faktiskt nervös inför Lördagen (skriver ett eget inlägg om lördagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar