onsdag 29 januari 2014

Politics and all that FUN

Jag har skrivit om det någonstans, jag har inte nämnt det för många, förutom dom inom politiken, men dom får veta allting per automatik då det handlar om politik. Hur som helst så är jag nominerad till 1a vice ordförande i distriktsstyrelsen. Detta är för mig ganska så stort då jag enbart sysslat med politik under ett års tid och har ganska så snabbt lyckats 'klättra' och ta mig framåt. Jag sökte till styrelsen som ledamot och att valberedningen har nominerat mig som 1a vice gör mig smickrad för uppenbarligen så tror dom att det är ett jobb som jag klarar av. Utöver dessa så fick jag ett nämnd uppdrag i Måndags, jag ska sitta i en skolnämnd vilket jag verkligen ser fram emot. Life is fun when it comes to politics.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar