tisdag 7 januari 2014

questions cause I'm bored..

Vem ringer/smsar du oftast?
A', Y' och Papi.
Vad ser du mest fram emot år 2014?
Ehm, sommaren? Spanien? typ.
Har du någon Hobby? Vad?
Jag gillar att skriva, hålla på med kläder och resa.
Vad är din favoritmaträtt? 
Jag vet inte helt ärligt. Kanske lax med något gott till?
Vilken är din favorithögtid? 
Julen, alltså för att det är så mysigt och sen härligt med klappar ;) 
Bästa film?
Jag gillar lite mer alternativa filmer, typ Clockwork Orange.
Du får bara åka på en enda resa i ditt liv, vart åker du?
Hm, London utan tvekan. 
Bästa låten just nu?
Bra fråga, behöver lite nytt känner jag.
Har du något favoritcitat? Vilket? 
Hm, ja, det har ifos med kläder att göra men ligger mig dock varmt om hjärtat. Vilket är "Fashion Fade, Style is enternal" by YSL 
Vad får dig att fastna för en blogg? 
Hm, mycket bilder, inspiration och fashion. 
Vad skulle du gjort om du vann en miljon? 
Flytta till London, shoppa och resa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar