söndag 5 januari 2014

I do it cause I have to

Sitter framför min kär Macbook i mitt fina sovrum här i Örebro. Om det är någonting jag verkligen tycker om här så är det mitt fina sovrum, det är verkligen inrett så som jag vill ha det och rummet är så personligt. Enligt mig skriker rummet Kim, det är verkligen min stil. Anyhow, så sitter jag framför min kära dator och ska försöka få något gjort. Har en hemtenta som skall in den 16e och dagen efter det har jag en salstenta, plus att jag har aktiviteter i veckan med föreningarna och två inlämning i ena ämnet som skall in innan kursens slut. BUSY january. Så mission idag på dagen är att röja undan en tenta fråga, vilket jag inte tror ska vara en omöjlighet. Kvällen däremot bjuder på restaurang besök och bio tillsammans med mitt A', vi firar nämligen fyra år idag. Lovely! 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar