fredag 1 mars 2013

Let's walk the same road again.

It's friday my friends. I feel nothing special...
Det är fredag, jag känner ingenting, ingenting utöver det vanliga. Ganska så lycklig över att solen skiner dock, det är så mysigt att se hur det blir ljusare och ljusare utomhus. Det får mig att känna hopp om att våren inte är allt för långt bort.  Jag vill så gärna få börja använda solisar, skinnjacka och lättare skor.

Livet är lite tråkigt just nu även om jag har saker som sker runt hörnet. Jag är har en ny telefon att se framemot nästa vecka, en tenta om två, en flytt dagen efter tentan, ett besök hemma i fina sthlm och en hund som kommer på besök och stannar i några veckor.. Så det är inte så att jag inte har något att göra, det är mer det att jag vill ha liv och rörelse. Få känna att jag lever. Träffa mina älskade vänner i sthlm och bara få andas lite stadsluft för let's face it, Örebro är lite för litet för mig.

Annars så är jag väldigt glad på den materiella fronten. Jag har ett nytt fint Marc Jacobs skal till min Iphone 5 som kommer nästa vecka, jag fick ett par nya Calvin Klein pyjamasbyxor av killen för mina gick sönder och jag vill inte ha sämre kvalité när jag upplevt dessa godingar. Dessutom har jag köpt en Alexander McQueen scarf som kommer i början på nästa vecka, kan knappt hålla mig så exalterad jag är. Materialist, javisst!


xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar