måndag 11 mars 2013

20 frågor om mig.


Jag sitter här en måndagskväll och känner att jag behöver ett tidsfördriv och dessa frågor verkar roligare än vanliga quiz som man brukar delta i :) 
1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Min fantasi, min mentala styrka (psykiskt stark) och att stå upp för mig själv & vad jag tror på. 
2. Som vän är du?
Ärlig, lojal, stöttand & motiverande. 
3. Är du bra på?
Argumentationer? XD .. Mode & politik.  
4. Är du avundsjuk?
Nej, jag tror inte riktigt på avundsjuka. 
5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Hm.. good question.. kanske discomusik och dans, låter som ypperlig kombo! 
6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
till och från, när jag väl gör det är det löpning som gäller. 
7. Det första du gör på morgonen?
Kollar twitter och dricker ett glas vatten. 
8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Vad är vitsen med hemlig om man ska berätta? ;) 
9. Pratar du med dig själv?
Nej, tycker alltid det varit lite creepy. 
10. Mest märkbara tantvarning?
hm... jag gillar tidiga kvällar? 
11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Resa & umgås med Y' 
12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
Ja, en liten föreläsning. 
13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Gå på alla fashion weeks all around the world. Jag vill så gärna resa runt i världen och gå på dom absolut viktigaste modeveckorna i dom absolut viktigaste modestäderna. 
14. Det bästa med att ha barn:
Har inga, det lär nog dröja ett bra tag. 
15. Är du pinsam ibland? När?
Ja, det händer, har några roliga händelser att se tillbaks på. 
16. Person som du avskydde i skolan?
Tjejer är som dom är, hade lite trubbel med några i högstadiet, dock hatade jag aldrig. 
17. Hångel på första dejten?
Nja, dra ut lite på det. 
18. Din bästa killkompis?
Min A' men annars så... Mumu. 
19. Vad gör du på helgerna?
Umgås med vänner, pluggar, äter gott, feeest m.m 
20. Livsdröm?
Syssla med politik på hög nivå, resa världen runt, föralltid ha min bästa vän vid min sida (Y') och kanske skriva en bok är livet och erfarenheter. Och framförallt vara lycklig med familj & vänner. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar