tisdag 26 mars 2013

Just a boring one

Jag sitter i mörkret och lyssnar på musik. Fina toner strömmar ut ur min datorns högtalare. Lite Bruno Mars är det som spelas. Jag tycker verkligen om hans senaste skiva. Den är alldeles magisk. Hans röst är så len och texterna är så bra, slående, han sjunger oftast ganska så dirty men hans röst gör att ett fuck you blir fint. Imponerande.. Det är för övrigt tisdag idag, känns lite udda att ha haft en helt ledig dag, dock så skönt och behövligt. Under en längre tid har jag varit uppslukad av studier och inte haft särskilt mycket tid till lugn och ro.

Annars så är jag ganska så trött nu förtiden, jag har haft lite svårt att få tillräckligt med sömn, lägger mig i bra tid och har inga problem med att somna, istället vaknar jag tidigt och kan inte somna om, det går verkligen inte.. Ett dåligt mönster för den som verkligen gillar och vill sova- Jag med andra ord.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar