tisdag 26 mars 2013

I die for you.

Min stora last här i livet är mode. Jag fallar i gropen hela tiden. Så ofta som jag "dör" för ett plagg eller ett par skor och verkligen "behöver" dom. Det händer mig ganska så ofta och jag har så innerligt svårt att motstå. Jag resonerar många gånger att jag hellre går utan pengar än att inte köpa det där fina plagget eller den snygga väskan (vilket jag vet är dumt). Jag verkligen ÄLSKAR skor, väskor och kläder och framför allt märken. Jag tycker att det är nice med kvalité framför kvantitet och lägger därför hellre en extra peng på en väska eller ett par byxor. Jag har alltid varit sådan, jag gillar att klä mig vad jag anser vara snyggt och propert. Jag tycker dessutom om tidslösa plagg, plagg som inte går ur tiden och som du kan använda år framåt. Dessutom så håller kläderna om du köper lite dyrare och är rädd om dom. That's what I do, jag har kläder från när jag gick i nian och som jag fortfarande använder flitigt. 

Köpte en kabelstickad tröja häromdagen från Bondelid, MQ's märke och idag köpte jag en långärmad pikétröja från Tommy Hilfiger i gult med lite snygga detaljer på. Riktigt nöjd med mina köp. Shop until you drop, right? 

The picture got nothing to do with the topic. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar